Pagina's

NOTD: Blue

Hoihoi!

Vandaag laat ik jullie zien welke nagellak er op mijn nageltjes prijkt. Het is dan wel al druilerig weer, maar ik moet zeggen dat mijn nageltjes nog niet helemaal zijn overschakeld naar herfstmodus...
Er zit dus nog een vrolijk kleurtje op, kijk mee welk kleurtje dat geworden is!


Ik heb al m'n nagels gelakt met Catrice -  400 Blue Cara Ciao , een mooie helblauwe kleur, al is de kleur in het echt nét iets donkerder dan op deze foto. (is moeilijk vast te leggen..) Op mijn ringvinger ben ik er nog overheen gegaan met een ander kleurtje van Essence, namelijk 78 Blue addicted, en leuk glitterlakje. Dit 'breekt' het geheel toch een beetje en geeft een leuke toets.







Wat vinden jullie van deze kleurtjes? Lakken jullie ook wel eens één nagel net iets anders? 

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten